1. Jaki strój kąpielowy obowiązuje w Parku Wodnym?
a) dla kobiet jedno lub dwuczęściowy
b) dla mężczyzn kąpielówki o długości maksymalnie do połowy uda, nieposiadające kieszeni ani zamków
c) dla małych dzieci oprócz stroju kąpielowego wymagane są jednorazowe pieluchomajtki do kąpieli
2. Czy muszę mieć czepek i klapki?
Czepek i klapki nie są wymagane, jednak ze względów higienicznych warto mieć je ze sobą.
3. Do jakiego wieku dzieci wchodzą bezpłatnie?
Do 3 roku życia dzieci nie płaca za wejście do Parku Wodnego.
4. Małe dziecko, przyjadę z wózkiem, czy mogę wejść z nim na halę basenową?
Nie ma możliwości wprowadzenia wózków na teren hali basenowej. Zalecamy zabranie ze sobą nosidełka.
5. Pierwsza wizyta na basenie z niemowlakiem, co zabrać?
Powinieneś zaopatrzyć się w pieluszkę kąpielową dla dziecka – (wszystkie rozmiary dostępne są przy Kasie), ręcznik i kosmetyki, których używasz do pielęgnacji dziecka. Pamiętaj, aby przed kąpielą nie stosować oliwek, balsamów i emolientów – sprawią, że skóra dziecka będzie bardziej śliska, a wtedy maluch może wypaść z rąk.
6. Czy kupując bilet całodniowy mogę wyjść z obiektu i wrócić za jakiś czas?
Nie, w ramach biletu całodziennego możesz poruszać się po terenie obiektu, możesz skorzystać np. z kawiarni na piętrze, natomiast nie możesz opuścić budynku.
7. Czy w saunie obowiązuje strefa nagości?
Nie, w naszych saunach przebywa się w ręczniku. Warto mieć ze sobą 2, jeden na basen, a na drugim siadasz w saunie.
8. Od jakiego wieku mogę korzystać z sauny?
Niewskazane jest korzystanie z sauny przez dzieci, młodzież do 16 lat może przebywać w saunie pod opieką osoby dorosłej.
9. Czy w Parku Wodnym można wypożyczyć ręcznik?
Nie, natomiast w naszej ofercie mamy także sprzedaż ręczników.
10. Jak mogę skorzystać z siłowni?
Siłownia znajduje się na parterze, wchodzi się do niej z szatni ogólnej. Bilet wstępu do Parku Wodnego = bilet wstępu na siłownię. Ty decydujesz, z której atrakcji skorzystasz, oczywiście możesz skorzystać zarówno z basenu jak i siłowni – pamiętaj tylko o odpowiednim stroju do ćwiczeń – (konieczne są buty sportowe!) i stroju do kąpieli 😉
11. Czy w siłowni jest trener?
W naszej siłowni cały czas znajduje się instruktor siłowni, który jest do Twojej dyspozycji. Doradzi który sprzęt do ćwiczeń wybrać i w jaki sposób z niego korzystać. Pamiętaj jednak, że instruktor nie prowadzi treningów indywidualnych. Jest on do dyspozycji wszystkich gości.
12. Prawdopodobnie zgubiłem strój kąpielowy/ ręcznik/ klapki po wizycie w Parku Wodnym. Co w takiej sytuacji?
Rzeczy pozostawione przez klienta o małej wartości przechowywane i wydawane są w Zespole Administracyjnym przez okres 7 dni. Zapraszamy do osobistego zgłoszenia się w tej sprawie do Administracji.
13. Prawdopodobnie zgubiłem biżuterię podczas wizyty w Parku Wodnym. Co w takiej sytuacji?
Rzeczy wartościowe pozostawione przez klienta przechowywane i wydawane są w Zespole Administracyjnym przez okres 1 miesiąca. Zapraszamy do osobistego zgłoszenia się w tej sprawie do Administracji.
14. Zgubiłem kartę, na której miałem zgromadzone środki, co zrobić w takiej sytuacji?
Mamy możliwość zablokowania karty i zgromadzonych na niej środków, wyłącznie w przypadku kart imiennych – (jeśli w momencie zakupu, lub w trakcie korzystania z karty zgłosiłeś się do kas, aby uzupełnić swoje dane, możemy znaleźć Twoją kartę i dokonać blokady lub przeniesienia środków na nową kartę). W przypadku kart na okaziciela może zdarzyć się tak, że nie mamy Twoich danych w systemie, wówczas nie jesteśmy w stanie odnaleźć karty i dokonać blokady/ wydać duplikatu.
15. Kupiłem karnet, ale niestety nie mogę go wykorzystać, co w takiej sytuacji?
Nie ma możliwości przekazania karnetu innej osobie. W sytuacjach szczególnych związanych z kontuzją, chorobą, należy zwrócić się do nas z wnioskiem o zawieszenie karnetu lub zwrot środków. UWAGA – nie dokonujemy zwrotu wstecz za zajęcia, które już się odbyły. Świetnie jeśli posiadasz dowód zakupu, ułatwi to procedurę zwrotu.
16. Kupiłem zajęcia / karnet online, co dalej?
Koniecznie zgłoś się do Kas.
17. Jestem Seniorem, czy macie dla mnie jakieś oferty?
Oczywiście! Jest mnóstwo opcji, z których możesz skorzystać. Program Senior, Aktywny Senior, Gimnastyka w wodzie.
18. Przyjadę do was z rodziną, czy macie jakieś zniżki dla rodzin?
Zapraszamy do skorzystania z biletu rodzinnego w atrakcyjnej cenie. Jeśli posiadasz tarnogórską Kartę Rodziny 5+ wtedy możesz skorzystać z następujących ulg.
19. Ścianka wspinaczkowa – nigdy się nie wspinałem, czy mogę przyjechać bez przygotowania?
Tak! Koniecznie zabierz ze sobą strój sportowy i obuwie zmienne. W Naszym Centrum Wspinaczkowym Klif odbędziesz podstawowe szkolenie z asekuracji i wypożyczysz niezbędny sprzęt sportowy.
Szkolenie z asekuracji trwa ok. 30 minut.
Pamiętaj, że do wspinaczki potrzebne są 2 osoby, wspinacz i asekurant. Osoba wspinająca się może być max. 1,5 raza cięższa od asekuranta. Zarówno wspinacz jak i asekurant powinni odbyć podstawowe szkolenie z asekuracji.
Pamiętaj też, że osoby nieletnie mogą wspinać się wyłącznie w asyście pełnoletniego opiekuna.
20. Chcę zagrać w squasha czy muszę wcześniej rezerwować kort?
Rezerwacja nie jest wymagana, ale pamiętaj – kto pierwszy ten lepszy 😉 Polecamy dokonanie rezerwacji kortu online lub telefonicznie.
21. Nie mam rakiety squash, czy mogę u was wypożyczyć sprzęt?
Oczywiście. W naszej wypożyczalni dostaniesz rakiety dla dzieci i dla dorosłych, piłeczki, okulary ochronne dla dzieci i dla dorosłych.
22. Zgłodniałem, czy zjem coś w Parku Wodnym / Hali Sportowej!
Jasne, w Parku Wodnym znajduje się Kawiarnia na I-szym Pietrze, w której kupisz napoje, przekąski, słodycze i dania typu fast food, ta sama oferta znajduje się w barze na basenie, jest też bar przy siłowni, w którym kupisz batony białkowe, izotoniki i inne napoje.
W Hali sportowej kupisz napoje, pyszną włoską kawę z ekspresu, słodkie, słone przekąski i lody 😉
23. Lekcje Indywidualne, chcę zapisać siebie / dziecko – jak to zrobić.
Zadzwoń do Biura Obsługi klienta, znajdziemy dla ciebie dogodny termin i instruktora. Zarówno jeśli chodzi o lekcje pływania jak i wspinaczki czy squash. Za lekcję zapłacisz online w naszej strefie klienta.
24. Zajęcia grupowe, chcę zapisać dziecko, ale nie wiem, czy sobie poradzi.
Jeśli zależy Ci na sprawdzeniu umiejętności malucha – zachęcamy do śledzenia naszej strony www.parkwodny.com.pl i funpage dlaczego? Zawsze nowy sezon rozpoczynamy od naborów do sekcji wspinaczkowych, squash i akademii pływania. Wtedy możesz przyjść z dzieckiem na zajęcia pokazowe, sprawdzić jego umiejętności, a trener podejmie decyzję, do której grupy będzie uczęszczać.
25. Zajęcia grupowe, chcę zapisać siebie/ dziecko w trakcie sezonu.
Jeśli mamy wakat w którejś grupie – jest taka możliwość. Ale tym razem nie ma możliwości skorzystania z zajęć pokazowych – dopisujesz się na wolne miejsce w konkretnej grupie.
Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta, a my coś dla Ciebie znajdziemy 😉
25. Mam kartę Multisport, z czego mogę skorzystać?
Jeśli posiadasz kartę Medicover Sport, Multisport, FitProfit, Grosik – możesz skorzystać m.in. z basenu, siłowni, zajęć fitness, wspinaczki, squash, badmintona, lodowiska.
Sprawdź jakie możliwości daje Ci Twoja karta
26. Jadę autobusem, jak do was dotrzeć?
Możesz do nas dojechać bezpośrednim połączeniem z dworca autobusowego w Tarnowskich Górach linią 142, przystanki znajdują się przy Hali Sportowej i Przy Parku Wodnym. Możesz też dojechać autobusami na przystanki znajdujące się przy ulicy Gliwickiej lub Wyszyńskiego i dość do nas pieszo. Zajmie ci to ok. 10 minut. – Zobacz tutaj.
27. Jadę samochodem, jak do was dojechać?
Jeśli jedziesz Obwodnicą z kierunku Poznań – wtedy bezpośrednio z Obwodnicy, skręcasz w prawo – wprost na parking – Parku Wodnego lub Hali Sportowej, jeśli z kolei jedziesz do nas od strony Gliwic lub Bytomia, na rondzie przy CH Castorama wybierz 2 zjazd, następnie jedź prosto i na pierwszym skrzyżowaniu skręć w prawo i znów w prawo – jesteś na miejscu 🙂 Zobacz tutaj.