1. Jaki strój kąpielowy obowiązuje w Parku Wodnym?
a) dla kobiet jedno lub dwuczęściowy,
b) dla mężczyzn kąpielówki o długości maksymalnie do połowy uda, nieposiadające kieszeni ani zamków,
c) dla małych dzieci oprócz stroju kąpielowego wymagane są jednorazowe pieluchomajtki do kąpieli.
2. Czy muszę mieć czepek i klapki?
Czepek i klapki nie są wymagane, jednak ze względów higienicznych warto mieć je ze sobą. Zalecane jest związanie długich włosów.
3. Do jakiego wieku dzieci wchodzą bezpłatnie?
Dzieci do 3. roku życia nie płacą za wejście do Parku Wodnego.
4. Mam małe dziecko, przyjadę z wózkiem, czy mogę wejść z nim na halę basenową?
Nie ma możliwości wprowadzenia wózków na teren hali basenowej. Zalecamy zabranie ze sobą nosidełka.
5. Pierwsza wizyta na basenie z niemowlakiem, co zabrać?
Powinieneś zaopatrzyć się w pieluszkę kąpielową dla dziecka (wszystkie rozmiary dostępne są przy Kasie Parku Wodnego), ręcznik i kosmetyki, których używasz do pielęgnacji dziecka. Pamiętaj, aby przed kąpielą nie stosować oliwek, balsamów czy emolientów – sprawią one, że skóra dziecka będzie bardziej śliska, a wtedy maluch może wypaść z rąk.
6. Czy kupując bilet całodniowy, mogę wyjść z obiektu i wrócić za jakiś czas?
Nie, w ramach biletu całodziennego możesz poruszać się po terenie obiektu, możesz skorzystać np. z kawiarni na piętrze, natomiast nie możesz opuścić budynku.
7. Czy w saunie obowiązuje strefa nagości?
Tak, w naszych saunach obowiązuje strefa nagości. Oznacza to, że w niektórych saunach i atrakcjach możesz poruszać się nago, natomiast podczas poruszania się po strefie saun należy mieć ciało okryte ręcznikiem lub szlafrokiem. Należy dodatkowo mieć ręczniki do samego korzystania z saun, aby całe ciało spoczywało na nich i nie dotykało drewna.
8. Od jakiego wieku mogę korzystać z sauny?
Z naszych saun mogą korzystać osoby powyżej 18 roku życia. Dopuszcza się korzystanie przez dzieci, ale tylko podczas specjalnych grupowych seansów przeznaczonych wyłącznie dla tej grupy wiekowej.
9. Czy w Parku Wodnym można wypożyczyć ręcznik?
Tak, ręcznik oraz pareo można wypożyczyć w Strefie Saun.
10. Jak mogę skorzystać z siłowni?
Siłownia znajduje się na I piętrze Parku Wodnego. Można z niej skorzystać osobno lub częściowo wejść ze strefy basenowej. Bilet wstępu do Parku Wodnego = bilet wstępu na siłownię. Ty decydujesz, z której atrakcji skorzystasz, oczywiście możesz skorzystać zarówno z basenu, jak i siłowni – pamiętaj tylko o odpowiednim stroju do ćwiczeń (konieczne są buty sportowe!) i stroju do kąpieli 😉
11. Czy w siłowni jest trener?
W naszej siłowni cały czas znajduje się instruktor siłowni, który jest do Twojej dyspozycji. Doradzi, który sprzęt do ćwiczeń wybrać i w jaki sposób z niego korzystać. Pamiętaj jednak, że instruktor nie prowadzi treningów indywidualnych, jest on do dyspozycji wszystkich gości.
12. Prawdopodobnie zgubiłem strój kąpielowy/ręcznik/klapki po wizycie w Parku Wodnym. Co w takiej sytuacji?
Rzeczy pozostawione przez klienta o małej wartości przechowywane i wydawane są w Zespole Administracyjnym przez siedem dni. Zapraszamy do osobistego zgłoszenia się w tej sprawie do Administracji.
13. Prawdopodobnie zgubiłem biżuterię podczas wizyty w Parku Wodnym. Co w takiej sytuacji?
Rzeczy wartościowe pozostawione przez klienta przechowywane i wydawane są w Zespole Administracyjnym przez jeden miesiąc. Zapraszamy do osobistego zgłoszenia się w tej sprawie do Administracji.
14. Zgubiłem kartę, na której miałem zgromadzone środki, co zrobić w takiej sytuacji?
Mamy możliwość zablokowania karty i zgromadzonych na niej środków, wyłącznie w przypadku kart imiennych (jeśli w momencie zakupu lub w trakcie korzystania z karty zgłosiłeś się do Kas Parku Wodnego, aby uzupełnić swoje dane, możemy znaleźć Twoją kartę i dokonać blokady lub przeniesienia środków na nową kartę). W przypadku kart na okaziciela może zdarzyć się tak, że nie mamy Twoich danych w systemie, wówczas nie jesteśmy w stanie odnaleźć karty i dokonać blokady/wydać duplikatu.
15. Kupiłem karnet, ale niestety nie mogę go wykorzystać, co w takiej sytuacji?
Nie ma możliwości przekazania karnetu innej osobie. W sytuacjach szczególnych związanych z kontuzją, chorobą, należy zwrócić się do nas z wnioskiem o zawieszenie karnetu lub zwrot środków. UWAGA – nie dokonujemy zwrotu wstecz za zajęcia, które już się odbyły. Świetnie, jeśli posiadasz dowód zakupu, ułatwi to procedurę zwrotu.
16. Kupiłem zajęcia/karnet online, co dalej?
Teraz już możesz korzystać z zajęć. Podczas wizyty w kasie otrzymasz Kartę Usług.
17. Jestem Seniorem, czy macie dla mnie jakieś oferty?
Oczywiście! Jest mnóstwo opcji, z których możesz skorzystać. Program Senior, Gimnastyka w wodzie.
18. Przyjadę do was z rodziną, czy macie jakieś zniżki dla rodzin?
Zapraszamy do skorzystania z biletu rodzinnego w atrakcyjnej cenie. Jeśli posiadasz Tarnogórską Kartę Rodziny 5+ wtedy możesz skorzystać z ulg.
19. Ścianka wspinaczkowa – nigdy się nie wspinałem, czy mogę przyjechać bez przygotowania?
Tak! Koniecznie zabierz ze sobą strój sportowy i obuwie zmienne. W Naszym Centrum Wspinaczkowym Klif odbędziesz podstawowe szkolenie z asekuracji i wypożyczysz niezbędny sprzęt sportowy.
Szkolenie z asekuracji trwa ok. 30 minut.
Pamiętaj, że do wspinaczki potrzebne są 2 osoby, wspinacz i asekurant. Osoba wspinająca się może być max. 1,5 raza cięższa od asekuranta. Zarówno wspinacz jak i asekurant powinni odbyć podstawowe szkolenie z asekuracji.
Pamiętaj też, że osoby nieletnie mogą wspinać się wyłącznie w asyście pełnoletniego opiekuna.
20. Chcę zagrać w squasha czy muszę wcześniej rezerwować kort?
Rezerwacja nie jest wymagana, ale pamiętaj – kto pierwszy ten lepszy 😉 Polecamy dokonanie rezerwacji kortu online lub telefonicznie.
21. Nie mam rakiety squash, czy mogę u was wypożyczyć sprzęt?
Oczywiście. W naszej wypożyczalni dostaniesz rakiety dla dzieci i dla dorosłych, piłeczki, okulary ochronne dla dzieci i dla dorosłych.
22. Zgłodniałem, czy zjem coś w Parku Wodnym/Hali Sportowej!
Jasne, w Parku Wodnym znajduje się Bistro Park na I. piętrze, w której kupisz napoje, shake, przekąski, słodycze i dania typu fast food, proste dania obiadowe. Na hali basenowej znajduje się bar typu fast food; jest też bar przy siłowni, w którym kupisz batony białkowe, odżywki, izotoniki i inne napoje.
W Hali Sportowej kupisz napoje, pyszną włoską kawę z ekspresu, słodkie, słone przekąski oraz lody 😉
23. Lekcje Indywidualne, chcę zapisać siebie / dziecko – jak to zrobić.
Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta, znajdziemy dla Ciebie dogodny termin i instruktora. Zarówno jeśli chodzi o lekcje pływania, jak i wspinaczki czy squash. Za lekcję zapłacisz online w naszej Strefie Klienta.
24. Zajęcia grupowe, chcę zapisać dziecko, ale nie wiem, czy sobie poradzi.
Jeśli zależy Ci na sprawdzeniu umiejętności malucha – zachęcamy do śledzenia naszej strony www.parkwodny.com.pl i fanpage dlaczego? Zawsze nowy sezon rozpoczynamy od naborów do sekcji wspinaczkowych, squash i akademii pływania. Wtedy możesz przyjść z dzieckiem na zajęcia pokazowe, sprawdzić jego umiejętności, a trener podejmie decyzję, do której grupy będzie uczęszczać.
25. Zajęcia grupowe, chcę zapisać siebie/dziecko w trakcie sezonu.
Jeśli mamy wakat w którejś grupie – jest taka możliwość, ale tym razem nie ma możliwości skorzystania z zajęć pokazowych – dopisujesz się na wolne miejsce w konkretnej grupie.
Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta, a my coś dla Ciebie znajdziemy 😉
25. Mam kartę Multisport, z czego mogę skorzystać?
Jeśli posiadasz kartę Medicover Sport, Multisport, FitProfit, Grosik – możesz skorzystać m.in. z basenu, siłowni, zajęć fitness, wspinaczki, squash, badmintona oraz lodowiska.
Sprawdź jakie możliwości daje Ci Twoja karta
26. Jadę autobusem, jak do was dotrzeć?
Możesz do nas dojechać bezpośrednim połączeniem z dworca autobusowego w Tarnowskich Górach – linią 142, przystanki znajdują się przy Hali Sportowej i przy Parku Wodnym. Możesz też dojechać autobusami na przystanki znajdujące się przy ulicy Gliwickiej lub Wyszyńskiego i dość do nas pieszo. Zajmie Ci to ok. 10 minut. – Zobacz tutaj.
27. Jadę samochodem, jak do was dojechać?
Jeśli jedziesz Obwodnicą z kierunku Poznania – wtedy bezpośrednio z Obwodnicy, skręcasz w prawo – wprost na parking Parku Wodnego lub Hali Sportowej, jeśli z kolei jedziesz do nas od strony Gliwic lub Bytomia, na rondzie przy CH Castorama wybierz drugi zjazd, następnie jedź prosto i na pierwszym skrzyżowaniu skręć w prawo i znów w prawo – jesteś na miejscu 🙂 Zobacz tutaj.